معرفی وبلاگ
سازنا منطقه 4 گزارش فعالیت ها و خدمات زنان در سطح منطقه 4 در جهت ایجاد محیطی دوستانه تر در خانواده ها همراه با ارائه راهکارهایی درجهت اشتغال زایی زنان در منزل و دیگر خدمات. با ما همراه شوید:)
دسته
وبلاگ هاي مناطق ديگر سازمان زنان انقلاب اسلامي
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 209878
تعداد نوشته ها : 77
تعداد نظرات : 13

CurrentDate= new Date(); var JAT= 1; function pz() {};init();document.getElementById("cities").selectedIndex=12;coord();main();

Online User
اگر مایلید لوگوی وبلاگ مارا در سایت خود قرار دهید باتشکر از توجه شما سازمان زنان انقلاب منطقه6

زنان انقلاب

Rss
طراح قالب
موسسه تبیان


كانون قرآني

-         هماهنگي با مركز و مسئولين نواحي جهت برپايي گردهمايي مربيان قرآني در رشته هاي مهد، مفاهيم، خودآموز، روخواني و روانخواني، تجويد و حفظ جمعا به تعداد 82 نفر در تاريخ 4/6/92 واقع در مسجد موسي بن جعفر (ع) در خيابان وليعصر (عج)

كانون جوانان

1-    گروه مادران جوان

با هدف آشنايي جوانان بخصوص مادران جوان جهت آموزش مراقبت هاي دوران بارداري و شيردهي اولين دوره آموزشي خود را با 3 موضوع زير در تاريخ 10/4/92 در بيت الزهرا (س) واقع در ناحيه 7 برگزار كرد. عناوين كارگاه:

·        مراقبت قبل از بارداري

·        نه ماه مراقبت ( تغذيه، ورزش و ...)

·        مراقبت از نوزاد و شيردهي با شير مادر

همچنين در فضاي مجازي نيز گروهي با عنوان كانون مادران جوان منطقه 4 راه اندازي شد و شروع به عضوگيري كرد كه به شكر الهي با استقبال خوبي مواجه شد.

 

2-    گروه پرستاري و امدادگري

با هدف آشنايي جوانان به امور پرستاري و امدادگري سومين دوره خود را يكي در تاريخ 23/5/92 با حضور 23 نفر از جوانان به مدت36 ساعت در حسينيه شهداي جواديه ناحيه 6 و ديگري در تاريخ 9/4/92 با حضور 32 نفر از جوانان به مدت 36 ساعت در مكان بيت الزهرا (س) ناحيه 7 شروع كردند.

كارآموزان بعد از آزمون دوره تئوري به بيمارستان طرف قرارداد اعزام شده و مدرك امدادگري را از دانشگاه شهيد بهشتي دريافت كردند.

3-    گروه جهادگران حوزه و دانشگاه

جهت كمك رساني به 5 روستايي و درخواست روستاي دوناعليا از شهرستان نور جهت اعزام مربي قرآن (سرخانم توكلي) در ماه رمضان انجام گرفت و هماهنگي 500000  تومان جوايز توسط كمك هاي مردمي به جوانان و نوجوانان اين روستا صورت گرفت.

4-    گروه نخبگان علمي- هنري- ورزشي

ü     با تماس جوانان فعال در رشته هاي علمي- هنري- ورزشي 2 نفر از مهندسان كشاورزي به منظور فعال سازي جوانان جهت برپايي كارگاه آموزش قارچ صدفي و پرورش بلدرچين معرفي گرديدند .

ü     برپايي كارگاه آموزشي هنري( خياطي) براي جوانان در تاريخ 29/5/92

5-    گروه محفل صدق و صفا

با هدف خدمت رساني و هموار كردن ازدواج جوانان وارائه مشاوره به خانواده ها جهت معرفي راه و رسم سنتي و جديد ازدواج در دانشگاه علم و صنعت ناحيه 4 انجام گرفت.

6-    فعاليت هاي تبليغي ره پويان ( ويژه نوجوانان و جوانان)

هماهنگي با مركز جهت اعزام 50 نفر از مبلغات و مربيان جوان به نام ره پويان نور در مساجد و حسينيه ها در طرح تابستاني و دريافت 25 جلد ره توشه جوانان و 25 جلد ره توشه نوجوانان .

 

 

كانون فرهنگيان

تشكيل اين كانون با هدف برنامه ريزي، هماهنگي و رسيدگي به مشكلات فرهنگي ، مادي و معنوي 150 نفر از فرهنگيان شاغل در آموزش و پرورش منطقه 4.

 كانون مداحان

با توجه به درخواست زنان فعال منطقه جهت تشكيل كانون مداحان و برپايي كارگاه هاي آموزشي جهت تربيت اين افراد در جلسه شوراي مركزي كانون ها اعلام و راي اعتماد گرفته شد . پذيرش و جذب اين افراد به نمايندگان نه گانه نواحي اعلام شد.

 

كانون خيرين  و امدادرساني

به درخواست سازمان مركزي درخواست وسايل تداركاتي به نمايشگاه قران واقع در مصلي كه عبارتند از: كامپيوتر- ميز- صندلي- فرش – پنكه – كلمن آب – رحل قرآن و ...در تاريخ 16/4/92 توسط سركارخانم رهنما نماينده ناحيه 6 انجام پذيرفت.

 

 

كانون رابطين

با هدف آشنايي نمايندگان  نه گانه نواحي در 3 تاريخ جلساتي برپا گرديد.

 

 

رسيدگي به مشكلات مساجد و مكان هاي فعال منطقه:

1

مسجد فاطمه الزهرا (س)

حاج آقا مفتح ناحيه 2

7

/5/92

2

مسجد ابوالفضل (ع)

 

از اهالي محل ناحيه 7

 

8/5/92

3

مسجد جامع الزهرا (س)

حاج آقا مقدسي نيا ناحيه 7

26/5/92

4

مسجد جامع الزهرا (س)

اهالي محل و رابطين فعال اين مسجد

28/5/92

 

 

تعاملات با مناطق همجوار

عطف بر هماهنگي هاي انجام شده از مركز بنابر فعال سازي زنان مناطق همجوار برپايي جلسات با بعضي مناطق در مكان مسجد سيدالشهدا (ع) واقع  در تهرانپارس صورت پذيرفت.

 

 


 

 

 

 

 



شنبه 26 11 1392
X